sobota, 18 maja 2013


Hejjj...  Dzisiaj mam dla was tekst i tłumaczenie piosenki Voy Por Ti i informacje o jej wykonawcy- Jorge Blanco.


Voy Por Ti


Tekst Piosenki:


Es por lo menos que parezco invisible
Y solo yo entiendo lo que me fistes
Mirame bien, dime quien es el mejor

Cerca de ti, irresistible
Una actuacion, poco creible
Mirame bien, dime quien es el mejor

Hablemos de una vez
Yo te veo pero tu no ves
En esta historia todo esta al reves
No me importa esta vez
Voy Por Ti , Voy..
Hablemos de una vez
Siempre cerca tuyo estare
Aunque no me veas mirame,
No me importa esta vez
Voy Por Ti
Voy Por Ti
Voy Por Ti
Voy Por Ti

Se que hay momentos
Que parecen posibles
Una mirada , un gesto irrestitible
Mirame bien, dime quien es el mejor

No te das cuenta,
No son compatibles
Quita la venda
Que a tus ojos impide
Mirame bien, dime quien es el mejor

Hablemos de una vez
Yo te veo pero tu no ves
En esta historia todo esta al reves
No me importa esta vez
Voy Por Ti , Voy..
Hablemos de una vez
Siempre cerca tuyo estare
Aunque no me veas mirame,
No me importa esta vez
Voy Por Ti
Voy Por Ti
Voy Por Ti
Voy Por Ti



Tłumaczenie:  


On jest, chociaż wydaje się, że go nie widać
I rozumiem to, co stworzyłem
Przyjrzyj się, powiedz, kto jest lepszy

Blisko Ciebie, nieodparty
Akcja, mało wiarygodny
Przyjrzyj się, powiedz, kto jest lepszy

Porozmawiajmy teraz
Ja cię widzę, ale ty mnie nie
W tej historii wszystko jest na odwrót
Nie obchodzi mnie to tym razem
Idę do ciebie, Idę...
Porozmawiajmy teraz
Zawsze blisko Ciebie będę
Chociaż mnie nie widzisz spójrz na mnie
Nie obchodzi mnie to tym razem
Idę do ciebie
Idę do ciebie
Idę do ciebie
Idę do ciebie

Są takie chwile
Kiedy wydaje się niemożliwe
Spojrzenie, gest nieodparte
Przyjrzyj się, powiedz, kto jest lepszy

Nie zdajesz sobie sprawy
Nie jest zgodny
Zdejmij opaskę
Która przysłania ci oczy
Przyjrzyj się, powiedz, kto jest lepszy

Porozmawiajmy teraz
Ja cię widzę, ale ty mnie nie
W tej historii wszystko jest na odwrót
Nie obchodzi mnie to tym razem
Idę do ciebie, Idę...
Porozmawiajmy teraz
Zawsze blisko Ciebie będę
Chociaż mnie nie widzisz spójrz na mnie
Nie obchodzi mnie to tym razem
Idę do ciebie
Idę do ciebie
Idę do ciebie
Idę do ciebie



Idę do Ciebie, Idę do Ciebie... No, no piosenka fajna.



A teraz:

Jorge Blanco



  • Urodzony 19 grudnia 1991 w Guadalajara w Meksyku
  • Hiszpański piosenkarz i aktor.
  • Zagrał Leóna w argentyńskim serialu "Violetta" produkcji Disney Channel.
Filmografia:


2007: "High School Musical: La Selección" jako on sam
2008: "Viva High School Musical Meksyk: Pojedynek" ("High School Musical: El Desafío") jako Jorge
2010: "Highway: Rodando la Aventura" jako Diego
2011: "Cuando toca la campana" jako Pablo
2011: "Disney's Friends for Change Games" jako On sam
od 2013: "Violetta" jako León

Ścieżki dźwiękowe:

2008: "High School Musical: El Desafío"
2011: "Cuando toca la campana"
2013: "Violetta"

Single:

"El Verano Terminó"
"Actuar, Bailar, Cantar"
"A Celebrar"
"Ahí Estaré"
"Cuando toca la campana"
"Únete a esta fiesta"
"Voy por Ti"
"Podemos"
"Ven y canta"

I Linki :

https://www.facebook.com/pages/Jorge-Blanco/434734493206104

https://twitter.com/JorgeBlancoG

A i jeszcze pare słów o Leonie :
  • León jest arogancki, zarozumiały i zadufany w sobie, ale ma też dobre serce.
  • W towarzystwie Ludmiły może sprawiać wrażenie złośliwego.
  • W przeciwieństwie do Tomása pochodzi z bogatej rodziny i nigdy nie musiał zajmować się pracą.
  • León jest uczniem Studio 21 i posiada wielki artystyczny potencjał.
  • Początkowo zamierzał zdobyć serce Violetty, by odegrać się na Tomásie, który podoba się jego dziewczynie, Ludmile.
  • Z reguły trzyma się w szkole z resztą „paczki” i ale jest naprawdę porządnym facetem.

Jeszcze 24 dni. Do czego? Do nowych odcinów Violetty <3

No, to na tyle. Pamiętajcie że czekam na zdjęcia na których tematem przewodnim są style postaci( opisałam to we wtorek, 14 maja). I nie zapomnijcie że jeśli macie swoje blogi, wysyłajcie mi linki. Temat na tym blogu nie musi być związany z Violettą. Pa :*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz