wtorek, 28 maja 2013

Hej Hej hej ... Przepraszam że tak długo nie było postów, ale to przez te powtórki Violetty, i jeszcze te całoroczne testy. No, ale cóż. Mam dla was tekst i tłumaczenie piosenki :

Te Creo


Tekst piosenki:

No se si hago bien,
No se si hago mal
No se si decirlo,
No se si callar;

Que es esto que siento
Tan dentro de mí,
Hoy me pregunto
Se amar es así…

Mientras algo me hablo de ti,
Mientras algo crecía en mí,
Encontré las respuestas a mi soledad
Ahora se que vivir es soñar.

Ahora sé que la tierra es el cielo,
Te quiero,
Te quiero.

Que en tus brazos ya no tengo miedo,
Te quiero,
Te quiero.

Que me extrañas con tus ojos,
Te creo,
Te creo…

Y Cuando te acercas
No se cómo actuar.
Parezco una niña.
Me pongo a temblar

No se qué me pasa
No se si es normal.
Si a todas las chicas
Les pasa Algo igual.

Mientras algo
Me hablo de ti,
Mientras algo
Crecía en mí,

Encontré las respuestas a mi soledad
Ahora sé que vivir es soñar.

Ahora sé que la tierra es el cielo,
Te quiero,
Te quiero.

Que en tus brazos ya no tengo miedo,
Te quiero,
Te quiero.

Que me extrañas con tus ojos,
Te creo,
Te creo…

Que me extrañas
Que me llamas
Te creo,
Te creo…

Te quiero,
Te quiero…
Ahora sé que la tierra es el cielo…

Te quiero,
Te quiero…
Que en tus brazos ya no tengo miedo,

Que me extrañas con tus ojos,
Te creo,
Te creo…

Que me extrañas
Que me llamas
Te creo,
Te creo…

No sé si hago bien,
No sé si hago mal
No sé si decirlo,
No sé si callar;


Tłumaczenie:

Nie wiem, czy robię dobrze,
Nie wiem, czy robię źle
Nie wiem, czy to powiedzieć,
Nie wiem, czy milczeć;

Czym jest to co czuję
Wewnątrz mnie,
Dziś pytam siebie
Czy tak wygląda kochanie?

Tymczasem coś mi mówi o tobie
Tymczasem coś urosło we mnie
Znalazłam odpowiedź na moją samotność
Teraz wiem, że żyć to marzyć.

Teraz wiem, że ziemia jest niebem
Kocham cię
Kocham cię

Że w twoich ramionach już się nie boję
Kocham cię
Kocham cię

Już tęsknię za twoimi oczami
Wierzę ci
Wierzę ci

I kiedy się zbliżasz
Nie wiem jak postępować
Wyglądam na dziewczynkę
Zaczynam drżeć

Nie wiem co się ze mną dzieje
Nie wiem czy to jest normalne.
Czy wszystkim dziewczynom
przytrafia się to samo.

Tymczasem coś
Mówi mi o tobie
Tymczasem coś
Urosło we mnie

Znalazłam odpowiedź na moją samotność
Teraz wiem, że żyć to marzyć.

Teraz wiem, że ziemia jest niebem
Kocham cię
Kocham cię

Że w twoich ramionach już się nie boję
Kocham cię
Kocham cię

Już tęsknię za twoimi oczami
Wierzę ci
Wierzę ci

Że tęsknisz
Że dzwonisz
Wierzę ci
Wierzę ci

Kocham cię
Kocham cię
Teraz wiem, że ziemia jest niebem

Kocham Cię
Kocham Cię
Że w twoich ramionach już się nie boję

Już tęsknię za twoimi oczami
Wierzę ci
Wierzę ci

Że tęsknisz
Że dzwonisz
Wierzę ci
Wierzę ci

Nie wiem, czy robię dobrze,
Nie wiem, czy robię źle
Nie wiem, czy to powiedzieć,
Nie wiem , czy milczeć.

I postać z telenoweli:

Miły, zabawny, zdolny... tak to właśnie Maxi!
W jego rolę wcielił się Facundo Gambandé.
Maximilian czyli Maxi:

- Najlepszy tancerz w Studio 21, specjalizujący się w tańcu ulicznym.
- Zabawny, pomysłowy, bystry i pełen ambitnych planów na przyszłość.
-Wie że jego życie będzie związane z muzyką.
-Gra na keyboardzie i syntezatorze.
-Tworzy też basowe podkłady na swoim komputerze i marzy, by pewnego dnia wydać własną płytę.
-Jego najlepszą przyjaciółką jest Camila.
-Nie przepada za Ludmiłą, Leónem i resztą „paczki”. 
-Łatwo się zakochuje, ale nie ma zbyt wiele szczęścia do dziewczyn, więc często wpada w tarapaty, próbując przekonać do siebie swoją wybrankę.





No, to na tyle. Z niecierpliwością czekam na nowe odcinki Violetty - do których pozostało 13 dni.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz