wtorek, 11 czerwca 2013

Hej chciałabym wam powiedzieć że szykuje dla was super posta, ale obawiam się że opublikuje go dopiero pod koniec roku szkolnego a nawet już w wakacje <3. Jakby ktoś wpadł na ten sam pomysł to powiem o co będzie w nim chodziło, bo zdarzają się takie sytuacje że blogerki oskarżają się o ściąganie treści postów. Więc tak: post będzie dotyczył tweetów gwiazd z serialu. Więcej wam nie zdradze. :)

A mam jeszcze taki problem: nie mam pomysłów na posty, więc jak chcecie to przysyłajcie swoje zdjęcia.
Jeszcze mam propozycję do osób z blogiem.

Uwaga!

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Przyślji mi link do swojego bloga( nie musi byś na blogspocie), napisz w komentarzu. Ja wybiorę najciekawsze posty z bloga( i opublikuje je w poście razem w linkiem) , wypromuje na ask'u, roześle linki na Facebook'u a także na twetterze. Mam sporo obserwujących, znajomych lubiących Violettę i jestem pewna że codziennie będą odwiedzać wasze blogi. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz